Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazje pokonać tym sprzętem zaledwie 40km, ale już zdążył mnie zdenerwować. Sprzęt miał ABS i katalizator, który grzał jak piec i przeszkadzał nawet w chłodny dzień. Dmuchawa silnika włączała się w korkach co 5 minut, przy 181cm wzrostu musiałem ustawić zawieszenie na minimum, brak obrotomierza, niewygodna kanapa. Te dwie ostatnie rzeczy to norma w sprzęcie terenowym, ale ten do terenu się nie nadaje. Jest ciężki, ma za długie przełożenia w teren i te lakierowane plastiki stworzone by się porysować. W ofercie BMW jest wersja X-Moto i X-Country. Mają lepsze kanapy, a ten sam mocny silnik i jeszcze mocniejsze hamulce. X-Challenge miał być najbardziej terenowy z całej trójki, a terenowy nadal nie jest. Wybrałbym inną wersję
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza